Noutăți de ultimă oră privind asigurările. Ce trebuie să știe toți românii

de: Mădălina Bahrim
20 08. 2021

Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, aduce o serie de noutăți clienților din țara noastră. Este vorba despre opțiunea de notificare online a evenimentelor pentru asigurările de viață.

Ne explică mai multe despre scopul noii măsuri, dar și despre cadrul mai amplu în care ea a fost adoptată, Călin Matei, director general adjunct Groupama Asigurări.

”Digitalizarea a fost întotdeauna una dintre prioritățile noastre, ca modalitate de a fi mai eficienți și de a livra produse și servicii simple, predictibile, în ton cu așteptările clienților noștri.

Am fost primul asigurător din România care a introdus constatarea daunelor și realizarea inspecțiilor de risc la distanță, prin intermediul unei aplicații de video call și printre primii care au pus la dispoziția clienților opțiunea de notificare a daunelor online.

Dacă până acum serviciul era disponibil doar pentru anumite produse din categoria asigurărilor generale, de acum el este disponibil și pentru produse din portofoliul asigurărilor de persoane.

E un instrument gândit atât pentru a facilita interacțiunea clienților cu noi, dar și pentru a eficientiza procese la nivelul echipei noastre și a reduce timpii de răspuns. Cu alte cuvinte, e o investiție în viitor” a declarat directorul general adjunct Groupama Asigurări.

Cum poți beneficia de noul serviciu

Clienții trebuie să știe că, accesând www.groupama.ro, vor putea beneficia de serviciul de notificare online a evenimentelor specifice asigurărilor de viață.

Noul serviciu poate fi accesat de clienții care au o poliță de asigurare de viață valabilă și care doresc să deschidă un dosar de daună în urma producerii unui eveniment asigurat. Procesul este unul ușor de parcurs, rapid, toate documentele relevante pentru dosar fiind încarcate într-un singur loc.

Trebuie menționat și faptul că acest serviciu serviciul este valabil și pentru notificarea daunelor specifice asigurărilor de locuință cu extra acoperiri, asigurărilor facultative pentru autoturisme CASCO sau asigurărilor de răspundere civilă auto (RCA).

Aceasta nu este singura noutate pe care compania o aduce clienților săi. La finele lunii iulie, Groupama a lansat Asigurarea de sănătate – spitalizare și chirurgie, un produs care vine în completarea abonamentului medical și acoperă costurile asociate situațiilor medicale care necesită spitalizare sau intervenții chirurgicale.

Disponibil în două variante de accesare, în orice spital public sau privat sau doar în spitalele private din Rețeaua de sănătate Regina Maria, produsul acoperă cheltuielile medicale ce pot apărea ca urmare a unui accident, a unei îmbolnăviri sau chiar a unei recidive după un prim eveniment, în limita a 20.000 Euro/an.

Indiferent de varianta de accesare aleasă, persoanele asigurate pot opta pentru unul dintre cele trei niveluri de acoperire, între 2.000 Euro și 10.000 Euro, în cazul unei spitalizări cu sau fără intervenție chirurgicală.